شرایط همکاری با DIOnavi

DIOnavi Terms & Conditions

 

1- شرکت در دوره های آموزشی دو روزه  DIOnavi و دریافت گواهی نامه (Certificate ) از (DIO Digital Academy ( DDA

2- فرم سفارش DIOnavi، بايستى توسط دندانپزشك تكميل و مسئوليت اطلاعات مندرج بر عهده ايشان مى باشد. فرم مورد نظر از طريق وبسايت www.diopars.com جهت تكميل و ارسال قابل دسترس مى باشد.

 

3- چنانچه در هر مرحله ایی از مراحل طراحی و تولید اقلام درخواستی، سفارش به هر دلیلی کنسل گردد؛ در مرحله طراحی 20% هزینه سفارش و در صورت تولید کل پکیج ، 100% مبلغ ( بدلیل غیر قابل استفاده بودن برای سایر بیماران ) می بایستی توسط دندانپزشک پرداخت گردد.

 

4- دستورالعمل انجام کار و نحوه ارسال سفارشات در سیستم DIOnavi بصورت کامل و دقیق توسط دندانپزشک مطالعه گردد.

 

5- فایل Scan داخل دهانی بیمار و یا Cast گچی دقیق به همراه Bite که براساس دستورالعمل مربوطه تهیه گردیده است باید در کوتاهترین زمان ممکن برای مرکز دیجیتال DIO Pars ارسال گردد.

 

6- در صورت نیاز به قالب گیری به روش معمول ( استفاده از مواد قالب گیری ) می توانید مواد قالب گیری مناسب برای سیستم DIOnavi را از شرکت دایوپارس تهیه نمایید.

 

7- در صورت نداشتن اسکنر Trios می توانید جهت افزایش دقت کار، بیمار را برای انجام اسکن داخل دهانی به مرکز دیجیتال شرکت DIO Pars در شهر تهران ارجاع دهید.

 

8- فایل CBCT می بایست تنها از طریق مراکز مورد تایید و منطبق با دستورالعمل DIOnavi گرفته و از طریق اینترنت ارسال شود. همچنین از پذیرفتن CD CBCT معذور می باشیم.

 

9- در صورت عدم دریافت هر یک از اطلاعات مذکور، فرآیند طراحی و ساخت اقلام در مرکز دیجیتالDIO Pars شروع نخواهد شد.

 

10- تاریخ شروع طراحی و ساخت اقلام از زمان تکمیل شدن اطلاعات مورد نیاز (فرم دستورکار، اسکن و CBCT ) خواهد بود.

 

11- چنانچه بخواهید در موارد خاص،  Surgical Guide بیمار بصورت Urgent ( فوری ) ارسال گردد، 25% کل مبلغ Surgical Guide به فاکتور صادره اضافه خواهد شد.

 

12- در صورت ارسال Cast گچی به مرکز جهت اسکن ، هزینه اسکن Cast مورد نظر که در مرکز انجام می گیرد، مبلغ 100.000 تومان می باشد و به مبلغ کل فاکتور اضافه خواهد شد.

 

13- تمامی هزینه های ارسال و دریافت اطلاعات و اقلام سفارشی بعهده مشتری می باشد.

 

14- زمان تحویل اقلام مذکور در قسمت مربوطه، بدون در نظر گرفتن تاخیر ناشی از ارسال و یا تکرار هر کدام از مراحل از جمله  Cast گچی، فایل اسکن داخل دهانی، فایل CBCT و یا تاخیر ناشی از دریافت تایید طراحی اولیه از سوی مشتری می باشد.

 

15- چنانچه تا ١٠ روز پس از ارسال فرم سفارش DIOnavi از طريق وبسايت www.diopars.com ، موارد لازم از جمله فايل اسكن داخل دهانى، Cast گچى ( و در صورت لزوم به همراه Bite ) و فايل CBCT بيمار طبق استاندارد اعلام شده، جهت ادامه روند كار به مركز ديجيتال دايوپارس تحويل داده نشود، فرم سفارش ارسالى كنسل خواهد شد و ادامه كار با تكميل و ارسال فرم سفارش جديد از سوى دندانپزشك امكانپذير خواهد بود.