دومین سمپوزیوم ایمپلنتولوژی دیجیتال دایوپارس برگزار شد

گزارش جامع برگزاری دومین سمپوزیوم ایمپلنتولوژی دیجیتال دایوپارس

یکشنبه,26 ژانویه, 2020 - 4:40

دومین سمپوزیوم ایمپلنتولوژی دیجیتال دایوپارس برگزار شد

 

این رویداد که با همکاری جامعه دندانپزشکی ایران و شرکت دایوپارس در راستای اشاعه‌ی فناوری ایمپلنت به روش دیجیتال برگزار شد درقالب سمینار و کارگاه‌های تخصصی در دو روز 26 و 27 دی ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید. سخنرانان این سمپوزیوم تعدادی از مهم‌ترین اساتید و چهره‌های حوزه دندانپزشکی و متخصصان در گرایش‌های مختلف بوده و حضور بیش از 400 نفر از دندانپزشکان، متخصصان ایمپلنتولوژی و جراحی فک و صورت در جمع شرکت کنندگان نیز از برجسته ترین نکات این سمپوزیوم بود.

 

 

در ابتدای برنامه جناب آقای مهندس مینایی مدیرعامل شرکت دایوپارس ضمن خیر‌مقدم به اساتید و دندانپزشکان محترم و ابراز تاسف و تاثر از حوادث اخیر در کشور و عدم امکان حضور مهمانان خارجی، تاکید نمودند که در آینده کارگاهی با حضور پروفسور چوی برای شرکت‌کنندگان این سمپوزیوم برگزار خواهد شد. به گفته مهندس مینایی پس از گذشت سه سال از لانچ سیستم  DIOnavi در ایران و پس از طی مسیر پر فراز و نشیب جهت پیا‌ده‌سازی آن در کشور، امروزه با مجموعه اقدامات مدیریتی و علمی شرکت دایوپارس، امکان ارائه خدمات با کیفیت، دقیق، سریع و اقتصادی در سطح کشورهای توسعه یافته برای دندانپزشکان فراهم شده است. ایشان همچنین از لزوم تغییر باورها و نگرش‌های ما نسبت به ورود تکنولوژی و راهکارهای مربوطه سخن گفتند و از تمام پزشکانی که در این سه سال ما را جهت پیاده سازی و معرفی این سیستم در کشور یاری رساندند تشکر نمودند.

 

 

 

پس از گذشت سه سال از لانچ سیستم  DIOnavi در ایران و پس از طی مسیر پر فراز و نشیب جهت پیاده سازی آن در کشور، امروزه با مجموعه اقدامات مدیریتی و علمی شرکت دایوپارس، امکان ارائه خدمات با کیفیت، دقیق، سریع و اقتصادی در سطح کشورهای توسعه یافته برای دندانپزشکان فراهم شده است. 

مهندس مینایی مدیر عامل شرکت دایوپارس

 

 

 

 

 

پس از این سخنرانی، پانل اول با موضوع DIOnavi Case Selection با سخنرانی دکتر مافی و دکتر مرشدی و Implant Complications با سخنرانی دکتر مشعوف مقدم برگزار شد. در پانل دوم دکتر عطری با موضوع Immediate Loading ،دکتر باغانی با موضوع Maintenance & Follow Up و دکتر امامی و دکتر صالحیار با موضوع Case Presentation به عنوان سخنران حضور داشتند. پس از سخنرانی آقای مهندس صلایانی مدیر DIOnavi در شرکت دایوپارس، پانل سوم نیز که به مبحث موارد پیشرفته ایمپلنت و پرسش و پاسخ اختصاص داشت با حضور دکتر بیات رئیس انجمن جراحان فک و صورت ایران برگزار شد.

روز دوم سمپوزیوم که به برگزاری کارگاه های عملی اختصاص داشت نیز با حضور دکترعباسی و دکتر معیر جهت آموزش مبحث Digital Implantology-A:Z و دکتر بیات جهت آموزش مبحث Advanced Digital Implantology برگزار گردید.

حضور خبرنگاران صدا وسیما جهت گزارش این رویداد نیز از دیگر نکات قابل توجه این سمپوزیوم است که خود نشان دهنده اهمیت مبحث ایمپلنتولوژی دیجیتال در حوزه دندانپزشکی می باشد.

 

 

 

گالری تصاویر دومین سمپوزیوم ایمپلنتولوژی دیجیتال دایوپارس

 

گزارش شبکه خبر درباره این سمپوزیوم

زززز زز

 

 

روابط عمومی شرکت دایوپارس