کاربرد اسکنرهای داخل دهانی تری شیپ در دندانپزشکی و ایمپلنت دیجیتال

دوشنبه,7 ژانویه, 2019 - 3:13

دایوپارس- کارگاه “کاربرد اسکنرهای داخل دهانی در دندانپزشکی و ایمپلنت دیجیتال” توسط جناب آقای دکتر يوسف جهانديده متخصص پروتز ثابت و زیبایی و فلوشیپ ایمپلنت از آکادمی ایمپلنتولوژی آمریکا، در اولین سمپوزیوم دندانپزشکی دیجیتال برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، در این کارگاه که 5 دی ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد، جناب آقای دکتر جهاندیده به بیان كاربردهاى مختلف اسکنر های داخل دهانی یا oral scanner در فيلدهاى مختلف دندانپزشكى از جمله طراحى ارتودنسى، بريج، قالبگيرى پست و كور، inlay-onlay، عكاسى از داخل دهان بيمار پرداختند.

 

کاربرد اسکنرهای داخل دهانی در دندانپزشکی و ایمپلنت دیجیتال

 

ایشان همچنين اورال اسکنر را به عنوان ابزار قالبگيرى ديجيتال و مقايسه قالبگيرى سنتى و ديجيتال معرفى کرده و به مقایسه برندهاى اسكنر موجود در بازار جهان با یکدیگر پرداختند.

در پایان این کارگاه جناب آقای دکتر جهاندیده با معرفی ایمپلنت دیجیتال توسط سیتسم DIOnavi ضمن مزایای اسکنر تری شیپ، نحوه کار با آن را با اسکن روی کست توضیح دادند و همچنین کاربرد اسکنر تری شیپ 3shape در ایمپلنت دیجیتال و دندانپزشکی دیجیتال را بیان نمودند.

برای مشاهده تصاویر مربوط به کارگاه “کاربرد اسکنرهای داخل دهانی در دندانپزشکی و ایمپلنت دیجیتال” لطفا به  اینجا مراجعه نمایید.