پنجمین دوره DDA برگزار شد

یکشنبه,1 ژانویه, 2017 - 7:26

روابط عمومی- پنجمین دوره  (DDA  (Dio Digital Academy در خصوص مبحث Digital Dentistry در روز جمعه 10 دی ماه با حضور دندانپزشکان محترم از استان های مختلف کشور در مرکز تخصصی سلامت دهان و دندان مهر گاندی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شرکت دایوپارس، در پنجمین دوره DDA دندانپزشکان استان های تهران، البرز، ایلام، فارس و یزد حضور پیدا کردند و به صورت عملی (Hands on) با سیستم نوین دندانپزشکی دیجیتال DIOnavi آشنا شدند.

در این دوره جناب آقای دکتر ” محمد بیات” رییس هیات مدیره انجمن جراحان فک و صورت ایران به تدریس و آموزش نحوه استفاده از سیستم DIOnavi پرداختند.
دکتر بیات همچنین به تشریح کلی این تکنیک، مزایا و محدودیتهای آن پرداخته و نحوه استفاده از CBCT ، اسکنرهای داخل دهانی و کاربرد آنها را در این تکنیک به صورت مختصر بیان کردند.

پس از آن در قسمت عملی دوره آموزشی، با استفاده از موتور و کیت های مختلف،  جراحی بر روی  مدل های دندانی که از قابلیت های زیادی از جمله تفاوت دانسیته استخوانی و امکان پانچ بافتی و غیره برخوردار بودند، انجام گرفت و دندانپزشکان به صورت عملی به کار هندزآن پرداختند.

گفتنی است که هدف برگزاری دوره های (DDA (Dio Digital Academy توسعه دندانپزشکی دیجیتال بوده است که توسط شرکت دایوپارس در سال جدید بومی سازی شده است.