پشتیبانی حتی مهمتر از نام برند

شنبه,22 اکتبر, 2016 - 8:53

دایوپارس- مدیرلابراتوار “جنیدی”، فارغ التحصیل پروتز دندان از دانشگاه شهید بهشتی معتقد است که دریافت خدمات و پشتیبانی مناسب از شرکت‌های تامین‌کننده تجهیزات دندانپزشکی حتی از کیفیت تجهیزات و نام برند مهمتر است.

“محمدحسین جنیدی” در گفت و گو با خبرنگار شرکت دایوپارس با اشاره به عوامل متعددی که باعث ایجاد انگیزه خرید دستگاه اسکنر سه‌بعدی دندانپزشکی Deluxe شده است، گفت: دقت بالای دستگاه و سرعت بسیار مناسب اسکن و طراحی دقیق از مهمترین دلایل انتخاب اسکنر سه‌بعدی Deluxe برای من بوده است؛ هرچند پشتیبانی از دایره‌ی گسترده‌ای از سیستم‌های ایمپلنتی باعث شده است تا تکنسین‌های بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری در این زمینه ترغیب شوند.
وی یکی از مهمترین عوامل همکاری با مرکز دیجیتال شرکت «دایوپارس» را پشتیبانی مطلوب دستگاه‌ها دانست و وجود مرکز دیجیتال «دایو پارس» را برای آموزش، خدمات، تحقیق و توسعه فوق‌العاده ارزیابی کرد و گفت: «با استفاده از سرویس Dental Share طراحی‌های کلیه‌ی کیس‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به میلینگ سنتر ارسال می‌شود و سرویس میلینگ با هزینه‌ی معقول در کمترین زمان صورت می پذیرد.
به گفته جنیدی، دارا بودن میلینگ سنتر و بالا بودن سطح علمی و تجربی این مجموعه باعث شده تا پیشتیبانی مناسب پس از ارسال فایل طراحی شده به سنتر انجام شود؛ همچنین علاوه بر مشاوره حضوری در صورت بروز هرگونه سوال می توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند شد.
مدیرلابراتوار جنیدی اذعان داشت که یکی از نگرانی های متقاضیان خرید تجهیزات دندان‌پزشکی، تاخیر در تحویل دستگاه به خریداران می باشد که در این خصوص شرکت دایوپارس با تحویل به‌موقع و خوش‌قولی؛ خیال مشتریان را از این بابت راحت کرده است.
وی در پایان تصریح کرد: آموزش کاربردی اپراتوری دستگاه، وجود پرسنل ماهر و با تجربه و نیز حمایت‌های محسوس و نامحسوس شرکت در جهت استفاده عملیاتی از دستگاه دلیل محکمی برای انتخاب این دستگاه می باشد.