برگزاری همایش بین المللی DIM 2018 در کره جنوبی

یکشنبه,13 می, 2018 - 10:12

دایوپارس- همایش بین المللی DIM 2018 در کره جنوبی به همراه تور تفریحی جزیره زیبای ججو و بازدید از کارخانه شرکت DIO ایمپلنت در بوسان کره جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، با توجه به فعالیت و حضور شرکت دیو در بیش از 70 کشور جهان، همایش سالیانه DIM 2018  با حضور شرکت کنندگانی از کلیه کشورها May 10-13 در بوسان کره جنوبی برگزار گردید.

در این همایش بین المللی شرکای تجاری، نمایندگان توزیع و فروش شرکت دیو ایمپلنت کره جنوبی از سراسر جهان به همراه  دندانپزشکان مطرح و برجسته کشورها در این همایش حضور بهم رساندند.

ایران نیز همانند سایر کشورها با حضور 50 نفر از دندانپزشکان مطرح در این همایش حضور پیدا کرد.

دندانپزشکان با حضور در این همایش به آشنایی با آخرین دستاوردها و محصولات شرکت دیو پرداختند و علاوه بر آن، با حضور در سمینارهای تخصصی سمپوزیوم دیو، در جلسات سخنرانی دندانپزشکان برجسته شرکت دیو ایمپلنت شرکت کردند و از تجربیات و دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی دیجیتال بهره بردند و در پایان سمپوزیوم گواهینامه حضور در این همایش را دریافت کردند.

در روز اول همایش، شرکت کنندگان با حضور در محل شرکت دیو به بازدید از ساختمان دفتر مرکزی و سپس تور کارخانه تولیدی دیو پرداختند. در بازدید از کارخانه، روندهای تولیدی فیکسچر و اباتمنت، محصولات دندانپزشکی دیجیتال دیونوی و سایر محصولات برای بازدیدکنندگان نمایش داده شد.

سپس با نمایش فیلمی از تاریخچه شرکت دیو ایمپلنت، روند آغاز به کار و پیشرفت شرکت دیو در طی زمان برای حاضران پخش شد.

علاوه بر موارد فوق، در محل شرکت دیو نمایشگاهی از محصولات این شرکت به منظور معرفی کلیه محصولات و به طور خاص محصولات مرتبط با دیونوی (کاشت ایمپلنت DIO به روش دیجیتال) در یک استیشن ویژه برپا شده بود.

در استیشن DIOnavi دستگاه های نمایش واقعیت مجازی (Virtual Reality)  برای آشنایی ملموس و واقعی بازدیدکنندگان با ایمپلنت دیجیتال دیونوی قرار داشت که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

در نیمه دوم روز اول و همچنین روز دوم سمپوزیوم، سخنرانی های دندانپزشکان سراسر جهان در خصوص دندانپزشکی دیجیتال DIOnavi ارائه شد.

از نکات برجسته این سخنرانی ها می توان به ارائه سخنرانی در خصوص کیس های جراحی شده DIOnavi توسط ادوایزرهای محترم شرکت دایوپارس جناب آقای دکتر محمد بیات و جناب آقای دکتر محسن خوبیاری و همچنین یک case study ویژه کاشت ایمپلنت دیجیتال دیونوی full mouth برای یک بیمار 100 ساله امریکایی توسط پریودونتیست به نام جناب آقای دکتر ساموئل لی اشاره نمود.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از همایش بین المللی DIM 2018 در کره جنوبی می توانید اینجا کلیک نمایید.