معرفی کامل دندانپزشکی دیجیتال در نوزدهمین دوره DDA

دوشنبه,24 دسامبر, 2018 - 12:03

دایوپارس – در نوزدهمین دوره DDA به معرفی کامل دندانپزشکی دیجیتال با حضور جمعی از دندانپزشکان و متخصصین مشهد در تاریخ 30 آذر 97 پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، در این کارگاه یک روزه جناب آقای دکتر احسان مرشدی پروستودنتیست به تدریس سیستم DIOnavi در حوزه Digital Dentistry پرداختند و سیستم  دندانپزشکی  تمام دیجیتال دیونوی را از دیدگاه پروتز بررسی فرمودند.

جناب آقای دکتر مرشدی بامعرفی Digital Dentistry ، مزایای سیستم دندانپزشکی دیجیتال در ایمپلنتولوژی را با روش های معمول کاشت ایمپلنت مقایسه کردند.

وی دقت پروتزی بالا، از بین رفتن مسایل و مشکلات مربوط به قالبگیری شامل Shrinkage قالب، صرفه جویی در زمان بیمار و دندانپزشک، کاهش ریسک Failure و در نهایت رضایت بیمار را از مزایای سیستم ایمپلنت دیجیتال DIOnavi برشمردند.

همچنین ایشان در خصوص مراحل جراحی کیس های پیشرفته نظیر سینوس لیفت و Full Mouth و کیت های مربوطه توضیحات کاملی بیان نمودند.

 

 

 

 

آقای دکتر احسان مرشدی به بیان مراحل پروتزی ایمپلنت دیجیتال و به مقایسه روش های مختلف قالبگیری با اسکن داخل دهانی (3shape TRIOS) و همچنین تاریخچه سرجیکال گاید ها پرداختند.

دندانپزشکان پس از طرح مباحث تئوری، با استفاده از پک های آموزشی و موتور جراحی و کیت های موجود شروع به هندزآن کردند و Case های مختلف سیمپل، سینوس لیفت و انکور را به صورت عملی از ابتدای هندزآن جراحی تا قرار دادن پروتز انجام دادند و همچنین نحوه ثبت سفارش DIOnavi در پنل دیونوی را آموزش دیدند.

برای مشاهده تصاویر مربوط به نوزدهمین دوره آموزشی دندانپزشکی دیجیتال شرکت دایوپارس می توانید به اینجا مراجعه نمایید.