جراحی ایمپلنت با سیستم DIOnaviدر استان گیلان انجام شد

شنبه,21 ژانویه, 2017 - 2:22

روابط عمومی- پس از جراحی های موفقیت آمیز ایمپلنت با سیستم DIOnavi در تهران و اهواز، شرکت دایوپارس در شهر رشت هم با همکاری یکی از متخصصین مطرح دندانپزشکی استان گیلان، این جراحی نوین را انجام داد.
به گزارش خبرنگار دایوپارس، جراحی ایمپلنت با سیستم DIOnaviتوسط جناب آقای دکتر “یوسف جهاندیده” متخصص پروتزهای دندانی و استادیار دانشکده دندانپزشکی رشت و در کلینیک ایشان انجام شد.
با توجه به روند جراحی با سیستم دیجیتالی DIOnavi می توان گفت زمان جراحی و تحویل پروتز موقت به کوتاه ترین زمان ممکن کاهش می یابد که این امر منجر به رضایت بیمار خواهد شد.
سیستم DIOnavi جراحی ایمپلنت به روش دیجیتال می باشد که آموزش و خدمات مرتبط با این سیستم توسط شرکت دایوپارس به دندانپزشکان کشور ارایه می گردد.

• مزایای جراحی ایمپلنت با سیستم DIOnavi برای بیمار
از مزایای رقابتی دندانپزشکی دیجیتال DIOnavi ، نسبت به روش معمول و سنتی برای بیماران می توان به راحتی حین و بعد از جراحی برای بیمار( کاهش صدای آزاردهنده موتور ایمپلنت حین جراحی )، افزایش رضایتمندی بیماران ، کاهش تعداد دفعات مراجعه به مطب، کاهش زمان مراقبت های بعد از جراحی، راحتی زیاد برای بیمار هنگام قالب گیری دیجیتال، کاهش عوارض جراحی و در نتیجه کاهش شکایات بیماران (کاهش درد و خونریزی پس از جراحی) و افزایش کیفیت و زیبایی پروتز نهایی اشاره کرد.

• مزایای جراحی ایمپلنت با سیستم DIOnavi برای دندانپزشک
افزایش قدرت و دقت تشخیص دندانپزشک، قابل پیش بینی بودن مراحل درمان و نتیجه حاصله، طراحی پیشرفته و اصلاح سطح جونده در طرح درمان، جراحی بدون برش بافت نرم، کاهش خطر آسیب به سینوس و اعصاب فک، طراحی جایابی صحیح و ایمن ایمپلنت قبل از جراحی، ایمپلنت گذاری فوری پس از خروج دندان بدون جراحی وسیع، افزایش دقت، کیفیت و امنیت جراحی برای دندانپزشک، راحتی حین و بعد از جراحی برای دندانپزشک، کاهش زمان جراحی( متوسط زمان استفاده از یونیت دندانپزشکی ۱۰-۲۰ دقیقه)، کاهش چشمگیر تعداد جلسات مراجعه جهت اجرای درمان و تحویل کار نهایی ( بطور متوسط از ۷ جلسه به ۳ جلسه) و قیمت مناسب با توجه به صرفه جویی در وقت از جمله مزایای رقابتی دندانپزشکی دیجیتال DIOnavi برای دندانپزشکان گرامی می باشد.