رئیس کنگره اکسیدا ۲۰۱۹ در گفت و گو با خبرنگار دایوپارس:

کردار نیک و اخلاق حرفه ای سرلوحه رفتار جامعه دندانپزشکی است

شنبه,27 آوریل, 2019 - 9:55

دایوپارس- رئیس پنجاه و نهمین کنگره انجمن دندان‌پزشکی ایران- اکسیدا 2019  گفت:  امسال در این کنگره در کنار دانش، نشان دادیم که کردار نیک و اخلاق حرفه ای،  سرلوحه رفتار جامعه دندانپزشکی چه در رفتار اجتماعی چه در رفتار شغلی، بوده و خواهد بود.

دکتر “بهزاد فرخزاد” رئیس کنگره اکسیدا ۲۰۱۹  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار دایوپارس اظهار داشت:  کنگره انجمن دندانپزشکی ایران، بزرگ ترین گردهمایی علمی است که هرساله در بین تمامی دندانپزشکان ایران زمین برگزار می گردد.

وی افزود: امیدوارم در طی این مسیری که پیش‌آمده جامعه‌ی دندانپزشکی این جایگاه را که سال‌ها در اختیار گروه فرهیخته کشور به‌عنوان گروه مرجع بوده به دست بیاورد و ثابت کنیم در کنار علم و دانشی که امروزه زبان زد خاص و عام در تمام دنیا است جایگاه دندانپزشکی ایران فرهنگی و اخلاق مدار است.

دکتر بهزاد فرخزاد، رئیس کنگره اکسیدا ۲۰۱۹ ضمن قدردانی از حضور پرشکوه همکاران دندانپزشک در این کنگره افزود: تم کنگره دانش و اخلاق است، بحث دانش برای همه‌ی ما مشخص است، دورهم جمع می‌شویم تا بیاموزیم هرروز بیشتر از روز قبل؛ چون وظیفه‌ی یک پزشک و  دندانپزشک بهتر کردن امروز نسبت به دیروز است و راه آن رسیدن به دانش روز از طریق حضور در کنگره یا برنامه‌های علمی است.

به گزارش دایوپارس، نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی ایران (اکسیدا)، بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد دندانپزشکی ایران است که از سال 1341 هر ساله برگزار شده است. نمایشگاه بزرگ مرتبط با این رویداد به بازدیدکنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات دندانی را از مجموعه ای فوق العاده از شرکت های برجسته در صنعت دندانپزشکی می دهد. کلمه اکسیدا EXCIDA  مخفف عبارت (exhibition & congress of Iranian Association ) است و به عنوان برند کنگره علمی و نمایشگاه سالیانه انجمن دندان‌پزشکی ایران معرفی شده است.